uz-logo-pion-2.png

Aktualności

BUILDER 4FutureDay - Zaproszenie

05.10.2022
Wpis może zawierać nieaktualne dane.

reklama_4fd.jpg

W dniu 24 października 2022 rozpoczyna się tegoroczna edycja Programu Builder for the Future – 2022/2023.
W związku z tym zapraszamy Wykładowców wraz z grupami studentów na 4 Future Day - Dzień Młodego Architekta i Inżyniera, który odbędzie się w siedzibie Polskiego Komitetu Olimpijskiego w Warszawie (ul. Wybrzeże Gdyńskie 4)
BEZPŁATNE, całodniowe wydarzenie przeznaczone jest dla wykładowców, studentów oraz absolwentów uczelni technicznych wiążących swoją przyszłość z budownictwem lub architekturą.
W PROGRAMIE 4FUTUREDAY m. in.:
  • Rynek pracy inżyniera budownictwa i architekta Anno Domini 2022
  • Architektura i Budownictwo. Mentoring i młodość. O edukacji, zawodzie, pasjach, doświadczeniach i wyzwaniach opowiedzą architekci i inżynierowie najlepszych pracowni architektonicznych i konstruktorskich oraz firm wykonawczych.
  • Warsztaty BIM, w ramach których uczestnicy poznają BIM, jako platformę, dającą możliwość współpracy obydwu środowisk – inżynierów budownictwa oraz architektów.
  • Strefa Kariery - Poznaj ofertę pracy, praktyk oraz staży najlepszych firm w branży. Rozmowy kwalifikacyjne na gorąco! Zabierz ze sobą CV
  • Konsultacje z ekspertami, reprezentującymi najlepsze firmy z branży budowlanej oraz biura architektoniczne.
Za udział w wydarzeniu oraz udział w warsztatach BIM studenci otrzymają dwa imienne certyfikaty.
Wszystkie osoby, chcące wziąć udział w wydarzeniu proszone są o wcześniejsze zarejestrowanie się na platformie B4F
Rejestracja jest również warunkiem otrzymania certyfikatu.
rekrutacja.png
Rekrutacja
Więcej
Logo programu Widza Edukacja Rozwój Biało-czerwona flaga i napis Rzeczpospolita Polska Logo Euopejskiego Funduszu Społecznego
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Widza Edukacja Rozwój 2014-2020 "Nowoczesne nauczanie oraz praktyczna współpraca z przedsiębiorcami - program rozwoju Uniwersytetu Zielonogórskiego", POWR.03.05.00-00-Z014/18